Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • На графиката дето я е дал Любо това което си правил вижда ли се,ако имаш някоя снимка да се ориентирам,че нещо немога да вдяна.

    Comment


    • Сега се сетих,че на предните тампони на долните носачи има втулки май и ако схемата която Любо е показал има резултат различен от този посочен от производителя следва смяна на пружини,но ако се наложи и след тяхната смяна получената разлика не е A-B= 90 +-5 следва тези втулки да се намалят с толкова колкото е нужно така ли?Ама и аз как го обясних.

      Comment


      • Ами не е точно така. Втулките са 14мм и намаляйки размера им ще прибереш носача навътре и ще намалиш малко страничния наклон, но също така ще се измести макферсона напред в долния край и ще промениш и надлъжния наклон на колелото. Ако имаш голяма разлика в този наклон ще почне да ти дърпа колата. За да промениш страничния наклон трябва да изнесеш горния носач навън към калника, което на практика е невъзможно с това захващане на носача към конзолата и на конзолата към купето. варианта е само изправяне на шенкела или смяна с нов.
        Last edited by Boby; d.m.y г., 20:22.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • Колеги, моля за мнения по следната случка със 166 от подписа: лоста на скоростите не се позиционира правилно (м/у 3 и 4), а застава срещу скоростта,която съм изключил - никакви други нередности. Странното е, че въпросния проблем се появи два пъти - една сутрин и една вечер, при различни външни темпратури, при стден двигател (ако това изобщо има значение), с 2-3 седмици промеждутък. И двата пъти се оправи отсамосебеси, след няколко десетки км. Скоростната кутия е сменяна, сегашната е 6-степенна, вероятно от дизел (както се разбра от темата с оборотите и скоростта)
          Та въпроса ми е: имам ли някакви основания за притеснение? Някой да е имал подобни проблеми?
          166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
          x145 1.6 boxer

          Comment


          • Първоначално публикувано от nhg Покажи съобщение
            Колеги, моля за мнения по следната случка със 166 от подписа: лоста на скоростите не се позиционира правилно (м/у 3 и 4), а застава срещу скоростта,която съм изключил - никакви други нередности. Странното е, че въпросния проблем се появи два пъти - една сутрин и една вечер, при различни външни темпратури, при стден двигател (ако това изобщо има значение), с 2-3 седмици промеждутък. И двата пъти се оправи отсамосебеси, след няколко десетки км. Скоростната кутия е сменяна, сегашната е 6-степенна, вероятно от дизел (както се разбра от темата с оборотите и скоростта)
            Та въпроса ми е: имам ли някакви основания за притеснение? Някой да е имал подобни проблеми?
            Хвърли едно око на тази дискусия.
            Струва ми се, че проблемът ти има подобна причина.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Хм, големи благодарности Еко, но ми сля да прибегна до тези процедури когато се появи пак проблема - иначе е насляпо и не е сигурно дали все пак евентуалния проблем не е в жилото (не че ще навреди едно такова 'обсужване', ама де не си връзвам здрав пръст...)
              Още веднъж благодаря за бързия и полезен отговор
              166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
              x145 1.6 boxer

              Comment


              • Най-лесно можеш да разбереш, дали проблемът е от жилата или от шарнирите, е като откачиш жилата от ябълковидните съединения откъм скоростната кутия, когато се появи затрудненото движение. Ако тогава движението на лоста стане съвсем лесно, то проблемът най вероятно не е в жилата и е сходен с това, което беше при мен.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Колеги, понеже за втори път ми записва грешка P0335 - rpm sensor и въпреки, че ги няма симптомите /гаснене в движение и трудно палене/ мисля да го сменя въпросният датчик на коляновия вал. BOSCH ли да взема или оригиналният е някакъв друг?
                  Алфа...всичко друго е компромис!
                  http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                  Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                  Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Най-лесно можеш да разбереш, дали проблемът е от жилата или от шарнирите, е като откачиш жилата от ябълковидните съединения откъм скоростната кутия, когато се появи затрудненото движение. Ако тогава движението на лоста стане съвсем лесно, то проблемът най вероятно не е в жилата и е сходен с това, което беше при мен.
                    При мен го "изядох" вчера с тия скапани жила...
                    Почна от няколко дни да се усеща че няма свободен ход,до момента в които ще изкъртя лоста за да преместя наляво и надясно.Разглобих почистих и греда.Същата работа.Като вече ми се струва че е още по-трудно.С мъка включвам задна.И почти с трошене изключвам.Не че не изкъртих топката.На ръка жилото ми се струва че мърда но не чак толкова колкото като е закачено.Въпросната пластмаса в кожуха на лоста някой да я е сменявал скоро?
                    То е ясно че ще се търсят жила естествено на старо.Като изключим хидравличната помпа която сдаде багажа,окачването което е на половин година е леш.... 166-та не ме изморява на дълъг път.
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • Днес ми доскуча, свалих всички ролки на пистовия- перфектни. Превъртях коляновия вал и огледах ангренажа- перфектен. Предно окачване- над 60 000 км - перфектно. Горния носач, ИТН - китайски, свалих го за да го разгледам- никакви забележки. Той е на 20 000 май.
                      Прекрасна кола
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:10.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                        При мен го "изядох" вчера с тия скапани жила...
                        Почна от няколко дни да се усеща че няма свободен ход,до момента в които ще изкъртя лоста за да преместя наляво и надясно.Разглобих почистих и греда.Същата работа.Като вече ми се струва че е още по-трудно.С мъка включвам задна.И почти с трошене изключвам.Не че не изкъртих топката.На ръка жилото ми се струва че мърда но не чак толкова колкото като е закачено.Въпросната пластмаса в кожуха на лоста някой да я е сменявал скоро?
                        То е ясно че ще се търсят жила естествено на старо.Като изключим хидравличната помпа която сдаде багажа,окачването което е на половин година е леш.... 166-та не ме изморява на дълъг път.
                        Викаш с кеф си я караш тая кола
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • Абе с кеф,колко да му е кеф?

                          Comment


                          • Хахахаах тва малко като вица, където един човечец имал само проблеми на главата. То не било с жената, с децата, в работата шефа го тормози... Та като го питали що все си купува и носи един номер по-малки обувки. Той им отговорил, че едничката му радост в тоя живот било като се прибере вечер и да си свали обувките ахахахах и Linkestis-a така чака само да я изкара тая ми ти 66-ца на дълъг път, та да усети как не го изморява
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • на вас ви е смешно ама мислех с нея багаж към Англия да си превозвам
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment


                              • Aбе то за багаж има комбита/ванчета/бусове
                                Ама 166 е просто създадена за дълъг път - не изморява и стигаш бързичко...
                                166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                                x145 1.6 boxer

                                Comment

                                Working...
                                X